פינות עישון מעוצבות ונוחות

למרות שעישון אינו בריא למעשנים ולסביבה, בישראל קיים ציבור מעשנים גדול הנדרש לפתרונות הולמים שמותאמים לדרישות החוק. חברת ל.ש.מ מתכות, המובילה בתחום ריהוט רחוב, מציעה ללקוחותיה גם פתרונות איכותיים, מתקדמים ונוחים עבור פינות עישון – בין אם במרחב ציבורי ומוסדי ובין אם עבור חברות וארגונים. מדובר בפינות שיסדירו את נושא העישון באופן אסטטי ויעניקו לציבור המעשנים מענה מכובד ונוח.

 

הצורך בפינות עישון מוסדרות
במדינת ישראל קיים חוק האוסר לעשן במוקמות ציבוריים, כדוגמת מקומות עבודה, בילוי ופנאי. כפועל יוצא מכך, בימינו עובדים אינם מורשים לעשן במרחב הציבורי של בית העסק, המשרד, המוסד או המפעל, ועל מעסיקיהם מוטלת החובה לארגן עבורם חלופה מתאימה. חלופה זו יכולה להתבטא בהנחיה לא אחידה המובילה לעישון במקומות פתוחים, בין אם בחזית הבניין, בגינה, במחסנים או במרתפים. גישה זו גורמת לחוסר נוחות הן מצד המעשן שנדרש לאלתר מקומות עישון מזדמנים, והן מצד סביבתו החשופה לעשן אקראי ולבדלי סיגריות זרוקות. ניתן למנוע מצבים לא נוחים אלו על ידי תכנון ויצירת פינת עישון מוסדרת כפי שחברתנו מציעה.

 

היתרונות של פינת עישון מוסדרת ומעוצבת
פינות עישון מוסדרות ומעוצבות מעניקות פתרון נאות לציבור המעשנים והלא מעשנים כאחד. ראשית, הן מרכזות את כל המעשנים לפינה מאווררת אחת ומונעות חשיפה אקראית לעשן של יתר העובדים והשוהים במקום. כמו כן, פינת עישון מעניקה מענה מכובד ונוח לציבור המעשנים ומספקת מקום מפגש חברתי שנעים לשהות בו. בנוסף, פינות מוסדרות מונעות פסולת של בדלי סיגריות ותורמות ליצירת סביבה נקייה. ואם לא די בכך, אנו נדאג לעצב את פינת העישון כך שתשלב עם סגנון המקום ותתרום לשיפור חזותו האסטטית.

 

תכנון פינות עישון
תכנון פינות עישון עם חברתנו יותאם לצרכים הספציפיים של כל לקוח וחברה. בין היתר, גודל הפינה יתוכנן בהתאם לכמות האנשים שהיא מיועדת להכיל בו זמנית. כמו כן, היא תתוכנן בהתאם למידות, צורת ומאפייני השטח המיועד לעישון. למשל, עבור פינת עישון במקום לא מוצל נתכנן גם הקמה של פרגולה. עוד נבחן את סוג חומרי הגלם ומאפייני מערכות הישיבה בהתאם לעיצוב המקום.

 

הזמנת פינת עישון
להזמנת פינת עישון בהתאמה מלאה לצרכי וסגנון המקום, ולקבלת עוד פרטים בנושא, התקשרו עוד היום עם ל.ש.מ מתכות בטלפון 03-9613415.

 

צור קשר

דילוג לתוכן